پایگاه صادرات وتجارت الکترونیک " نفوذ به بازارهای بین المللی "

enterMarts.com پایگاه صارات و تجارت الکترونیک از نوع B2B است که ماموریت آن ،معرفی محصولات ساخت داخل در بازارهای مختلفی همچون روسیه ، آلمان ، اسپانیا ، چین ،ترکیه ، امارات ، گرجستان ، آذربایجان ، قطر و آفریقا و ... است












چرا در کسب و کار شما باید صادرات وجود داشته باشد؟

بر اساس آمار شرکت های بین المللی اعلام کرده اند که:



صادرات آنهارا در جهت رشد هدایت کرده است و در غیر این صورت ممکن نبود

صادرات آنهارا در معرض ایده های جدید قرار می دهد

صادرات قطعا وجهه و نمای سازمانی و اعتبار آنها را ارتقاع داده است




معاملات B2B در دنیای ارتباطات و فضای مجازی توانسته جایگاه ویژه ای در بین مردم دنیا داشته باشد.

سایت های موفقی در جهان با شناخت صحیح تجارت B2B ارتباط موثری را بین تجار و فعالان اقتصادی در جهان برقرار می نمایند. در این مکان ، تمامی ارکان تجارت بین المللی از قبیل: تامین کنندگان، خریداران، فرستندگان دریایی کالا، لجستیک ، خدمات، بازرسی گرد هم می آیند
پرهزینه بودن تجارت سنتی ، جایگاه یابی و توسعه برند در جوامع B2B با دسترسی به امکانات اینترنت به نحو موثری کاهش یافته است. صنایع کوچک و متوسط بیش از سایر کاربران تجاری حجم وسیع تری از تبادلات الکترونیکی را به خود اختصاص داده اند و در صنعت ایشان رشد قابل ملاحظه ای دیده می شود

مزایای B2B برای فروشندگان

- نفوذ در بازارها جدید و شناسایی مشتريان بالقوه
- سطح بالاي مدیریت ارتباط با مشتري
- كاهش قابل توجه هزينه هاي بازاریابی ، تبلیغات و معاملات
- کسب اطلاع از تنوع محصول و جایگاه رقبا
- معرفی و نمایش توانمندیهای کسب و کار در ویترینی جامع و بین المللی
- کنترل موجودي و كم شدن هزينه هاي انبار داري و لجستیک


مزایای B2B برای خریداران

- دسترسي به طيف وسيعي از تامين كنندگان و محصولات
- یافتن مناسب ترین قيمت با توجه به فراوانی تامين كنندگان
- پرهیز از خريدهاي فوري و بدون آگاهي
- کاهش قیمت تمام شده به علت کاهش واسطه هاي فروش
- مقايسه محصولات مشابه تامين كنندگان
- کاهش هزينه های سفرهای تجاری ، اقامت
- دسترسی به مشخصات محصولات و خدمات متناسب





شرکت‌های باهوش شرکت‌هایی هستند که به طور عمیق وارد احساسات افراد شده و صرفاً خرید محصول و سودآوری برایشان مهم نیست. آنها دنبال بازده هستند و اینکه بتوانند مشتری را نگه دارند. و یک نوع حس احترام به خود دارند، وهمین‌طور حس تمایز نسبت به سایر شرکت‌ها و رقبا.
شرکت‌های دیگری هستند که مردم عاشق آنها هستند. این به این معنی است که شرکتی که شور و اشتیاق و هیجان ایجاد نکند شرکت خوبی نیست.





بسیاری از شرکت ها قادر هستند تا محصولات خود را در بازار استانی و منطقه ای به فروش برسانند و از نفوذ محصول به بازارهای سایر استان ها و حتی بازارهای بین المللی، عاجزند.از سوی دیگر، به دلیل اندازه کوچک سازمانی، این شرکت ها نمی توانند تشکیلات بازاریابی مستقلی را در داخل خود ایجاد کنند و لذا همواره به دنبال فرشته نجات می گردند .

ضعف در قوانین و سازوکارهای تجارت الکترونیک کشور از یک سو و عدم آشنایی با اصول تجارت الکترونیک از سوی دیگر، مشکل بعدی در بازاریابی محصولات دانش بنیان است. به همین دلیل در غالب مواقع، شرکت های دانش بنیان به راه اندازی یک وبسایت و معرفی اجمالی محصول خود اکتفا کرده و قادر به استفاده بیشتر از ظرفیت های فضای مجازی نیستند.

همچنین نبود بازاریابان تخصصی، به عنوان تسهیلگران اتصال عرضه و تقاضا به هم، یک مانع اصلی در این زمینه تلقی می شود.

تجربه نشان می دهد بهترین راهکار در تکمیل ساختار بازار، تشکیل کانال های بازاریابی است که عرضه و را بهتر از گذشته به یکدیگر متصل نماید




Avatar

INOTEX Exhibition

تور بازدید نمایشگاه ،INOTEX 2018

تاریخ برگزاری 14 تیرماه 97

ثبت نام
Avatar

چرا و چگونه باید دانش بنیان شوید؟


تاریخ برگزاری: به زودی

ثبت نام
Avatar

بازاریابی محصولات دانش بنیان

معرفی محصولات دانش بنیان و فناور به مشتریان و صاحبان صنایع

ثبت نام
Avatar

استارتاپ خودرو AUTORUN

بیشتر بخوانید