شرکت مدیریت صادرات اینترتک

enterTEC شرکت مدیریت صادرات است که برای کمک به بنگاه های اقتصادی در یکی از انواع واسطه های صادراتی جهت ورود به بازارهای جهانی و افزایش صادرات کالا یا خدمات بنگاهها ایفای نقش می کند و بسته به شرایط و نیاز متقاضی مدیریت تمام و یا بخشی از فعالیتهای صادراتی بنگاههای اقتصادی مخصوصا صنایع کوچک و متوسط را بر عهده می گیرد. enterTEC یک شرکت خصوصی کاملا مستقل می باشد که مانند یک دپارتمان فروش صادراتی برای بنگاهها عمل می کند.

معرفی برنامه صادرات enterTEC

  • هدف اصلی برنامه صادرات اینترتک ، کمک رقابت پذیری واحد های تولیدی صنایع کوچک و متوسط ، دانش بنیان و فناور و دسترسی به بازارهای خارجی است.این برنامه دانش پایه چگونگی صادرات به بازارهای  اهمیت دار را منتقل می نماید وظرفیت سازی مرتبط با موضوع های کلیدی و
  • متناسب با توانایی SME ها در مطابقت با استانداردهای بین المللی را فراهم می کند . به عبارت دیگر ، پتانسیل اولیه در راستای  تبدیل SME  هادر مطابقت با استانداردهای بین المللی را فراهم می کند به عبارت دیگر ، پتانسیل اولیه در راستای تبدیل SME ها به صادرکنندگان آینده را.
  • داده و به آنها کمک می کند فرصتهای جدید تجاری را در خارج از بازارهای سنتی محلی و بین المللی خود کشف کنند ، بنابراین صادرات و تنوع بازار را به عنوان راهبردهای رشد محوری دنبال کنند. این فرایند به شرکتها کمک می کند تا نقاط ضعف داخلی خود را که ممکن است تجارت آنها را مختل کند، شناسایی کنند.
برچسب‌ها: بدون برچسب
0

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند