تحقیقات بازار یا Market Research اصطلاحی است که به روند جمعآوری اطلاعات در مورد مخاطبان هدف و بازار هدف اشاره دارد. نقش اصلی تحقیقات بازار این است که به یک شرکت یا یک سازمان کسبوکار با نمایش عمیق از مشتریان یا مصرفکنندگان بهمنظور برآوردن نیازهای خود ...
ERA – EXPORT READINESS ASSESSMENT
ارزیابی توان صادراتی در واقع نوعی ارزیابی از توانایی بنگاههای کوچک برای برقراری ارتباط آینده دار با خریداران خارجی است که اصطلاحا (ERA) نامیده می شود. برای بسیاری این سوال پیش می آید که آمادگی برای صادرات یعنی چه و برای صادرات کالا به کسب و کار های بین ا ...
imex
نمایشگاه فناوری اطلاعات و فناوری IMEX استانبول دومین نمایشگاه فناوری و اطلاعات استانبول در تاریخ 21 الی 24 مهرماه 1401 در مرکز نمایشگاهی استانبول(Ifm) برگزار میگردد. IMEX است ...
TheMarketingLab.ir
ثبات اقتصادی از ضروریترین نیازهای فعالیتهای مدیریت بازار است. در شرایطی که شاخصهای عمده اقتصاد در عرض مدت کوتاهی تغییرات قابل توجهی دارند و چشم انداز و رویکرد مشخص و مدونی برای اقتصاد یک کشور وجود ندارد، نمیتوان به طور صحیح و اصولی برای فعالیتهای با ...
smexpo.ir
بیشترین مشکلات و ناکامی های اقتصادی صنعت کشور ریشه در سطحی نگری در این بخش دارد. تلقی سطحی و توجه نکردن به مقولۀ بازار و مفاهیم مرتبط با آن، نداشتن درک ساختار بازاری و ضعف در شناسایی تعاملات رفتاری کنش گران و کنش پذیران بازار، موجب شده است تا همچنان تراژ ...
enterMarts.com
enterMarts یک وب سایت B2B بین المللی است که برای انجام معاملات بین کسب و کارها و همچنین فرآیند یافتن شریک کاری و خریدار جدید راه اندازی شده است. در enterMarts فروشنده سعی می کند خریدارانی را پیدا کند که شرکت یا یک کسب و کار هستند و یا با کاربر نهایی برای ...
یافتن خریداران خارجی
گزارش ها و اخبار مختلف حاکی از آن است که عدم تسلط به زبان ، ناآشنا بودن با فرهنگ مصرف مردم، عدم شناخت عوامل تصمیم گیری ومسلط نبودن به قوانین ومقررات مشکل عمده صادرکننده های ایرانی برای صادرات به اروپا وسایر نقاط هدف آنهاست.مروری بر مطالب قبلی نشان می دهد ...
خدمات
با خدمات و سرویس های شرکت مدیریت صادرات بیشتر آشنا شوید انجام تحقیقات بازاریابی برای شناسایی بازار هدفتعیین ویژگیهای کمی و کیفی محصول مورد نیاز بازار هدفشناسایی و انتخاب توزیع کننده ماهر و با تجربهمذاکره برای کسب مجوزهای لازمآموزش توزیع کننده ها در م ...
شرکت مدیریت صادرات اینترتک
enterTEC شرکت مدیریت صادرات است که برای کمک به بنگاه های اقتصادی در یکی از انواع واسطه های صادراتی جهت ورود به بازارهای جهانی و افزایش صادرات کالا یا خدمات بنگاهها ایفای نقش می کند و بسته به شرایط و نیاز متقاضی مدیریت تمام و یا بخشی از فعالیتهای صادراتی ...
آشنایی با گام ها، مراحل و نحوه بازاریابی صادراتی در اروپا
نگاه اجمالی به وضعیت صنایع و بازار آنها به ما این نکته را گوشزد می نماید که هیچ دو صنعتی ، حتی با دارا بودن محصولات مشابه را نمی توان یافت که با یک استراتژی یکسان به بازار داخلی و خارجی ورود نموده و موفق باشند .این جمله از انجا نشات می گیر ...